/*PIC*/ .pic { overflow: hidden; margin: 20px; border: 10px solid white; -webkit-box-shadow: 5px 5px 5px #111; box-shadow: 5px 5px 5px #111; float: left; } .pic:hover { cursor: pointer; } /*GROW*/ .grow img { -webkit-transition: all 1s ease; -moz-transition: all 1s ease; -o-transition: all 1s ease; -ms-transition: all 1s ease; transition: all 1s ease; } .grow img:hover { } /*CONTRAST*/ .contrast img { -webkit-transition: all 1s ease; -moz-transition: all 1s ease; -o-transition: all 1s ease; -ms-transition: all 1s ease; transition: all 1s ease; } .contrast img:hover { -webkit-filter: contrast(185%); } /*PIC end*/

Урок біології по темі "Прокаріотичні організми"

Викладач біології та хімії Ногавиця Н.Й. в 11 ОА групі провела нетрадиційний урок біології по темі "Прокаріотичні організми: археї та бактерії.особливості їхньої організації та функціонування". Учні виступали з власними дослідженнями, над якими працювали впродовж певного часу, вивчали особливості та функціонування архей та бактерій, порівнювали археї та бактерії, аналізували їхні схожі риси та відмінності . У підсумковій частині уроку учні зробили висновок про сумлінне ставлення до гігієни як засобу запобігання бактеріальним захворюванням. Урок пройшов на високому методичному рівні.